Αποκλειστικός Εισαγωγέας Για Την Ελλάδα

+30 27410 81620

Άμεση επικοινωνία

Κρητικά Αρχαίας Κορίνθου

Rosneft

Revolux D4

10W-40

Ιξώδες:

10W-40

Διεθνείς προδιαγραφές:

CI-4

Εγκρίσεις:

MB-Approval 228.5 MAN M3277 MTU Category 3 Volvo VDS-3 Renault RXD/RLD-2 Cummins CES 20078 Detroit Diesel 93K218 Deutz DQC-III-10 MACK EO-N

Πληροί τις απαιτήσεις:

API CH-4, CG-4
ACEA E4, E7
MB 228.3, 228.1
MAN M3275-1
MTU Category 2, Category 1
Cummins CES 20077/76/72/71
Scania LDF-2
Caterpillar ECF-2, ECF-1a

Τύπος συσκευασίας:

20L and 216.5L

Rosneft Revolux D4

Το Rosneft Revolux D4 10W-40 είναι ένα premium πλήρως συνθετικό λάδι κινητήρα που δημιουργήθηκε με μοναδική τεχνολογία Revolux. Έχει σχεδιαστεί για να λιπαίνει κινητήρες ντίζελ υψηλής ισχύος που απαιτούν API CI-4 και ACEA E4, E7 κατηγορίες υπηρεσιών και περιβαλλοντικά πρότυπα Euro-V. Εγκρίθηκε από τους κορυφαίους κατασκευαστές OEM στον κόσμο.

Πεδίο εφαρμογής

Το Rosneft Revolux D4 10W-40 προορίζεται για χρήση σε όλες τις εποχές σε κινητήρες ντίζελ βασικών ελκυστήρων, εξοπλισμού αυτοκινητοδρόμων, υπεραστικών λεωφορείων και άλλου εξοπλισμού που απαιτεί Euro-V ή χαμηλότερα περιβαλλοντικά πρότυπα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είναι εξοπλισμένα με σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) και / ή σύστημα καταλυτικής εξουδετέρωσης (SCR). Οι αυθεντικές εγκρίσεις OEM εγγυώνται συντήρηση κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης.

Πλεονεκτήματα λαδιού

  •  Εγκρίθηκε από τους κορυφαίους κατασκευαστές μηχανημάτων παγκοσμίως για παρατεταμένα διαστήματα αποστράγγισης λαδιού, τα οποία μειώνουν σημαντικά το κόστος συντήρησης 
  • Η υψηλή θερμική και σταθερότητα οξείδωσης ελαχιστοποιεί τη διαδικασία στίλβωσης του κυλίνδρου και μειώνει τις αποθέσεις κλίμακας και βερνικιού 
  • Εξουδετερώνει αποτελεσματικά τις διαβρωτικές ενώσεις που σχηματίζονται κατά την καύση καυσίμου και έτσι προστατεύει τα εξαρτήματα του κινητήρα από τη διάβρωση 
  • Η λειτουργική πρόσθετη συσκευασία σχηματίζει ένα προστατευτικό φιλμ που αποτρέπει το σχηματισμό εναποθέσεων και τα πρόσθετα διασποράς διατηρούν τα σωματίδια αιθάλης, διατηρώντας τον κινητήρα καθαρό.